Emma and Emmo


This started out as a joke... As a teacher, I have some teenagers classes in the afternoon, and they usually make fun of emo bands and such. So every time they start whining because they don't want to do an activity, I call them emo and they stop. I first made Emmo so I could use him during my classes, but his head is not really steady, so I guess I'll have to work on this model.

Essa moda emo até que está demorando para passar...  A primeira vez que eu ouvi falar disso eu ainda estava trabalhando em outra escola, o que faz pelo menos uns 5 anos... Enfim, eu fiz primeiro o Emmo, inspirado em alguns alunos que eu tinha, mas como a cabeça dele não ficou mto estável, eu testei um segundo modelo com a Emma. Eles até que formam um casal fofinho, né?

1 I'd love to hear from u! Adorarei ler sua opinião!:

Bah said...

Hmmm pensei que ia postar um dia sobre o Hebo :P

Kisu!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...