Charms 4 gamers


Well, if you've read one of my first posts you know that besides crafting, I'm also an avid gamer. I used to play more often, and these charms are way back from the time I used to play Flyff, but it'll apply to pretty much any mmorpg player around  (for the ones who play WoW, Cataclysm is coming!!!) :-) Hope u enjoy!

Para quem me conhece ou leu um dos meus primeiros posts, sabe que além de bagunçar a casa com minhas tranqueiras e craftamentos, eu tb gosto de jogar video game e jogos de computador em geral :-) Esses pingentes são da época em que eu jogava Flyff, mas faz sentido pra quem joga qqr tipo de mmorpg (para os que jogam WoW, o Cataclysm já já chega!!!)

0 I'd love to hear from u! Adorarei ler sua opinião!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...